Szia Hercegem!

2010.08.08

Felöltöztem, felvettem a „báli” ruhám majd átmentem a barátaimhoz, hogy szórakozzunk egy kicsit, táncoljunk! Ahogy telt az este egy férfi állt meg az ajtóban és mindha megállt volna az idő, mert még mindig úgy érzem magam, mint ha ott állnék előtte és csak nézném és várnám, hogy azt mondja nekem… Szia hercegem! Ma amikor belépett az ajtón, csak annyit mondott… „szia hercegem”! Azt hiszem most egy igazi herceg képei illenek ide!

Eltelt "az" a hét!

2010.07.25

Ahogy kinézek az ablakomon és meglátom az előtte álló fenyőfa ágait, ami a rá zúdult víz súlyától behajlik az ablakom elé, azon tűnődöm, talán az elmúlt egy hétre miért tekintek úgy, mint az eddig eltelt legjobb szabadságomra? Azt hinné az ember, hogy egy szabadságnak nyaralással, pihenéssel kell eltelnie, de most már úgy gondolom, hogy ez nem így van...

Napozás, fürdés…

2010.07.18

Sokszor bebizonyosodott már, hogy a spontán dolgok milyen jók tudnak lenni. Tegnap elindultunk Balatonra, de az M7-es forgalma miatt inkább az M1-es felé fordultunk és Tatán kötöttünk ki végül. Zsolt javasolta, hogy oda menjünk, mert Ő Tatán született és tudja, hogy milyen jó strand van ott. Nos mindenki bele ment és elmondhatom, hogy nem bántuk meg. Szóval nem kell mindig, mindent megtervezni, néha lehet spontán élni egy kicsit.

Ha vége jó! De kinek?

2010.06.27

Az a legbiztosabb, ha tisztázom a dolgokat és nem beszélek félre. Megmondom amit érzek, amit gondolok, aztán a másik majd eldönti mit kezd vele. Persze ez nem egy könnyű döntés, de most ezt kellett tennem… Más: Jól sikerült a buli pénteken, bár a társaság akivel lementem, nem igazán érezte jól magát a Retro nap miatt, de szerintem nagyon jó volt újra a régi zenékre táncolni, nosztalgiázni. Már csak azért is mert jól meg voltak szerkesztve a mai stílusra, így lehetett rájuk bulizni!

Ez van!

2010.06.11

Lassan egy hónapja, hogy megírtam az Újra él a blogom bejegyzésem és ahogy megfogalmaztam, hogy milyen irányt szeretnék adni a bejegyzéseknek, meg kell mondanom, hogy most már azt sem szeretném. Nem akarok vissza térni a csöpögős, unalmas és vergődően depressziós bejegyzésekhez, mert már nem az a fiú megy az úton aki azokat a bejegyzéseket megfogalmazta, megírta. Sokakat az érdekel, hogy miben változtam meg, vagy mitől változtam meg ennyire, de úgy vélem nem egy dolog volt ami előidézte nálam ezt a változást.

Mindig hiányzik valami…

Bejegyezte: HungaryBoy On 4/12/2010

Hiába vagyok Isten, az istenek sem mindenhatóak…van amit Én sem tudok megváltoztatni, nem tudok ellene tenni… 

Great Wallpapers 00331

Hiába igyekszem, hogy megragadjam, megértsem, megéljem… el kell engednem…

Meghallgattam és megértettem, megnéztem és megláttam, megérintettem és éreztem… de ez már a múlt… most egy új pillanatban vagyok és már nem érzem, nem látom… 

Együtt töltöttem egy hétvégét azzal sráccal akivel nagyon jól megértük egymást, akivel be tudtuk fejezni egymás mondatát, akivel nem csak átöleltük egymást, hanem meg is éreztük egymást… viszont aminek kezdete van, az véget is ér!

Hát véget ért…

Nem azért mert nem kellettem neki, vagy mert Ő nem kellett nekem és nem azért mert nem értettük meg egymást, vagy nem lettünk volna képesek szeretni egymást, hiszen ez nem volt kérdés, hanem mert nem tudom megadni neki azt a fetist, amitől nem tud elszabadulni, képtelen elengedni. Nem tudom megadni neki azt amit az agyában még régen eldöntött, hogy “az” kell neki!

Great Wallpapers 00064 Hiába ültünk egymás mellett és beszéltünk róla, hiába próbáltuk megmagyarázni, hogy ez így nem jó, nem volt értelme, mert még a legnagyobb igyekezetem mellett sem tudom biztosítani neki. Bármi mást kért volna, nem lenne akadály, de ez túl sok, amire még egy Isten sem képes. Egyben biztos voltam, hogy nem akartam elengedni a kezét és nem akartam kimondani, hogy akkor vége… de tudtam, hogy meg kell tennem! 

Tudtam, hogy bántja, tudtam, hogy magát okolja, de akár mennyire is akartam nem tudtam megvigasztalni. Nem tehettem semmit, csak húzni tudtam az időt, hogy ne keljen elválnunk. Hiába beszéltük meg, hogy nem tudunk tovább együtt lenni, még sem engedtük el egymás kezét, nem hagytuk, hogy véget érjen…

Great Wallpapers 00341

De ahogy az idő múlt, úgy közeledett a pillanat amikor kiszállt az autóból és lezártuk.

Tegnap óta sokszor eszembe jutott, hogy miért történik mindez velem, miért van az, hogy mindig van egy probléma, vagy egy gát ami megakadályoz abban, hogy lehetőséged adjak valakinek. Nemeszisz este hagyta, hogy kimondjam amit gondolok, így rávezetett arra, hogy jól döntöttem, mert kitartok a döntéseim és elvárásaim mellett… mert ez vagyok “Én” és így kell engem elfogadni, megérinteni.

Sajnálom, pedig “együtt” szép az élet! “Talán egyszer...”

Great Wallpapers 00432 Great Wallpapers 00536 Great Wallpapers 01310 Great Wallpapers 01451 Great Wallpapers 01924

2 Response to "Mindig hiányzik valami…"

  1. Chris Said,

    Érdekes...
    Mi lehet az "az", ami ennyire különös, problémás?!

    C.

     


Megjegyzés küldése

    ..

    About Men Blogs - BlogCatalog Blog Directory
    Hírdetések
    vote for gay blogs at Best Male Blogs!
    -------------------------
    Powered By Blogger